preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
e-Škole

e-Škole

ednevnik

 

pet za net

 

logo portal za skole

logo lms carnnet

logo carnet

 

 

logo suradnici

edu hr logo

 

 

 

cert logo

google logo

 

 

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 12. 2011.

Ukupno: 995296
Danas: 72
PŠ Hrvatsko Polje

Učimo i o sigurnosti na internetu

  PŠ Hrvatsko Polje - Za dobro djece današnjeg vremena koja provode velik dio vremena koristeći se internetom u poučne i zabavne svrhe, važno ih je upoznati s opasnostima koje prijete na tom mediju i sigurnostima potrebnim za sigurno korištenje. Toj temi posvetili smo dio vremena u radionici izrade internet semafora. Učili smo kroz igru.

  Učimo o sigurnosti u prometu, ali i o sigurnosti na internetu. U današnje vrijeme to je jako važno jer djeca prije počinju i više prometuju internetom nego kao sudionici u stvarnom prometu. S tom temom upoznali smo se na satu razredne zajednice obilježavajući Dan sigurnijeg interneta.

  Na radionici smo izradili internet semafor na kojem svaka boja ima određene poruke, prema pravilu prometnog semafora, crveno kao znak zabrane, žuto za dozvoljeno korištenje uz povećani oprez i zeleno za sigurno korištenje. Radnu atmosferu upotpunili smo dječjom pjesmom Semafor, a završili igrom izrade lozinki na temelju naše male internet abecede. Učenice su svoja imena pretvorile u znakovni jezik tj. lozinku. Bilo je korisno i zabavno!

                     



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Mateja Posavi Došen   datum: 26. 4. 2016.

 

Ova mrežna stranica koristi kolačiće (Cookies) u svrhu poboljšanja Vašeg korisničkog iskustva. 

Detaljnije informacije dostupne su putem sljedeće poveznice


Kalendar rada
Priloženi dokumenti:
2023-2024.png


Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji


Oglasna ploča

Školska knjižnica

Javno savjetovanje

Korisni linkovi
Institucije

Obrazovanje


Arhiva dokumenata

RSS Reader




preskoči na navigaciju