2019-11-18 15:05:00 Sudjelovanje na natjecanju Dabar 2019. Ove školske godine u Republici Hrvatskoj po četvrti put organizirano je i provedeno natjecanje iz informatike i računalnog razmišljanja Dabar 2019. Dabar je međunarodno natjecanje koje promiče informatiku i računalno razmišljanje među učiteljima, učenicima i široj javnosti, a pravo sudjelovanja imaju svi učenici osnovnih i srednjih škola. Organizator natjecanja za Hrvatsku je udruga “Suradnici u učenju” uz podršku Hrvatskog saveza informatičara, Visokog učilišta Algebra i CARNET-a, a pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja. Natjecanje se provodi u online okruženju, rješavanjem niza izazovnih zadataka kojima se potiče razvoj računalnog razmišljanja. Natjecanje se održavalo od 11.-15. studenoga na CARNet-ovom sustavu za učenje na daljinu. Na natjecanju je ukupno sudjelovalo više od 24000 učenika od 1.-8. razreda osnovne škole te učenika srednje škole.
Učenici naše Škole redovito sudjeluju na ovom natjecanju. Ove školske godine ukupno 41 učenik petog, šestog, sedmog i osmog razreda natjecao se u kategorijama KiloDabar i MegaDabar, uz mentorstvo učiteljica Ivane Rožić Dubravčić i Valentine Pajdaković. Na početku natjecanja učenici su upoznati s Etičkim kodeksom natjecanja kojeg su obavezni poštivati svi natjecatelji i učitelji koji provode natjecanje, sve do trenutka zatvaranja natjecanja.
Svi učenici koji su sudjelovali na natjecanju (riješili test i ispunili anketu) ostvarili su pravo na digitalnu značku i diplomu koju mogu preuzeti iz sustava za natjecanje. Svim natjecateljima zahvaljujemo na interesu i uloženom trudu te čestitamo na postignutom rezultatu. Za sve učenike koji se žele okušati u rješavanju sličnih zadataka i pripremati za natjecanje sljedeće školske godine dostupan je vježbenički e-kolegij Pseudodabar i Vježbalište. Više o provedbi natjecanja dostupno je na službenim stranicama natjecanja učitelji.hr i Dabar 2019 . Dabar je više od natjecanja, Dabar je izazov! Valentina Pajdaković |
Osnovna škola zrinskih i frankopana Otočac |