2021-03-13 15:43:31 Obilježavanje Međunarodnog dana matematike - 8. razred Povodom Međunarodnog dana matematike 14. ožujka, koji se ove godine obilježava po drugi put, učenici 8.b razrednog odjela radili su na dva različita projektna zadatka. Bili su to veliki izazovi za učenike, ali na kraju uspjeh nije izostao. 1. projektni zadatak: Spirala drugog korijena Spirala drugog korijena sastoji se od niza pravokutnih trokuta, čije su duljine hipotenuza kvadratni korijeni prirodnih brojeva. Ovim projektnim zadatkom učenici su primijenili stečena znanja o Pitagorinom poučku, realnim brojevima te razvijali vještine praktičnog rada s geometrijskim priborom, planiranja rada te grafičkog i estetskog oblikovanja vlastitog uratka. Svi uspjeli učenički radovi krase našu učionicu. Galerija učeničkih radova dostupna je putem poveznice.
2. projektni zadatak: Geometrija prostora Učenici su dobili zadatak na modelu kvadra prikazati prostorne odnose pravaca i ravnina u prostoru te rezultate svojeg rada prezentirati u digitalnom alatu po vlastitom izboru. Za izradu prostornih modela kvadra i prikazivanja prostornih odnosa učenici su se mogli služiti plastelinom, slamkama i ostalim priručnim materijalima ili nekim od digitalnih alata za geometriju.
Bio je to vrlo izazovan zadatak za učenike. Za rješavanje zadatka trebalo je primijeniti stečena znanja iz matematike, vještine planiranja i praktičnog rada s neoblikovanim materijalima, vještinu rada u različitim digitalnim alatima te grafičkog i estetskog oblikovanja. Kako je izgledala radna atmosfera u našoj učionici pogledajte u galeriji.
Radovi učenika koji su bili uspješniji u radu dostupni su za pregled u izdvojenoj kolekciji. Pozivamo vas da pogledate njihove radove, a vjerujemo da će te nam se pridružiti i u rješavanju kviza.
Evaluacija nakon provedenih aktivnosti pokazala je da je ovakav način rada učenike motivirao da se učenju posvete više nego inače. Učenici su izjavili da su radom na zadatku naučili više nego što bi naučili klasičnim pristupom učenju. Projektni zadatci predstavljaju ostvarivanje ishoda kurikuluma matematike osmog razreda te međupredmetnih tema Učiti kako učiti, Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije te Osobni i socijalni razvoj. S obzirom da 14. ožujka obilježavamo i Dan broja Pi ponosni smo što smo prošle školske godine zajedno s ostalim učenicima 7. i 8. razreda postavili izložbu kojom smo obilježili Dan broja Pi, a koja još uvijek krasi prostor naše Škole. O tome više možete pročitati ovdje. Zahvaljuemo svim učenicima što čuvaju i što se s poštovanjem odnose prema našim radovima. učiteljica matematike Valentina Pajdaković |
Osnovna škola zrinskih i frankopana Otočac |