2022-05-19 15:05:00 Provedba eTwinning projekta Financijska pismenost/ Financial literacy Učenici 8.a, 8.b i 8.c razrednog odjela sudjelovali su u međunarodnom eTwinning projektu Financijska pismenost/Financial literacy zajedno s učiteljicom Valentinom Pajdaković. Projekt se provodi tijekom 2021./2022. školske godine s ciljem stjecanja osnovne financijske pismenosti koja je temeljna kompetencija za odgovorno rukovanje s novcem. Financijska pismenost podrazumijeva posjedovanje osnovnih znanja o učinkovitom upravljanju vlastitih financija te poznavanju financijskih usluga na tržištu. U proteklom periodu proveli smo niz aktivnosti: 1. aktivnost: Na nastavi matematike naučili smo razliku valute i devize. Naučili smo služiti se Tečajnom listom i koristiti različite vrste tečaja. Pri tome smo koristili situacijske priče koje slikovito prikazuju na koji način koristimo tečajnu listu. Situacijske priče- publikacija 2. aktivnost Učenici su izrađivali digitalne radove na temu Tečajna lista. Svaki učenik imao je zadatak prezentirati jednu državu te izraditi kreativne zadatke u kojima je prikazano korištenje kupovnog, srednjeg i prodajnog tečaja. Učenici su u radovima pokazali visoku razinu rekativnosti u korištenju tehnologije i dizajna. Zbirka učeničkih radova dostupna je putem poveznice. Tečajna lista- zbirka učeničkih radova 3. aktivnost: Na nastavi matematike naučili smo osnovne pojmove poslovanja s bankama: štednja i kredit, jednostavni kamatni račun, različite vrste štednje i kredita te otplatni plan kredita. Naučili smo kako na mrežnim stranicama bankarskih institucija pronaći informacije o vrstama štednje i kredita, kako koristiti online kreditni kalkulator te izračunati omjer otplaćenog dijela kredita i ukupnog kreditnog zaduženja. 4. aktivnost: Učenici su izrađivali digitalne radove u kojima su prikazali primjer korištenja online kreditnog kalkulatora u konkretnoj problemskoj situaciji te prezentirali otplatni plan kredita prema zadanim uvjetima. Zbirka učeničkih radova dostupna je putem poveznice: Zbirka učeničkih radova - Kredit Kao posljednju aktivnost proveli smo vršnjačko vrednovanje radova partnerskih škola. Učenici su imali priliku izraziti svoje mišljenje o radovima učenika iz drugih škola. Po završetku svih aktivnosti proveli smo evaluaciju projekta. Učenici su izrazili zadovoljstvo sudjelovanjem u aktivnostima te stečenim financijskim vještinama. Također, učenici su izrazili zadovoljstvo sudjelovanjem u eTwinning projektu te dijeljenjem znanja s ostalim projektnim partnerima. Svim učenicima koji su sudjelovali u projektu bit će uručene Zahvalnice za sudjelovanje. Sudjelovanjem u projektu učenici su stekli višu razinu postignuća iz područja financijske pismenosti te svrhovitog korištenja informacijsko-komunikacijske tehnologije. Nakon provedbe aktivnosti učenici su spremniji za financijske izazove i odgovorniji odnos prema novcu. Ove projektne aktivnosti predstavljaju ostvarivanje ishoda kurikuluma Matematike te međupredmetnih tema Poduzetništvo, Osobni i socijalni razvoj i Primjena informacijsko-komunikacijskih tehnologija. voditelj projektnih aktivnosti: Valentina Pajdaković Ravnateljica Jasminka Devčić
|
Osnovna škola zrinskih i frankopana Otočac |