2022-06-22 12:28:02 Radovi učenika 5. razreda Učenici 5. razreda sudjelovali su u provedbi školskog projekta Kreativnost i tehnologija u prikazu matematičkih tema, koji provodimo tijekom 2021./2022. školske godine. Učenici 5.a, 5.b i 5. c razrednog odjela izrađivali su radove na temu "I to je matematika", s ciljem primjene stečenih znanja iz geometrije. Učenici su imali zadatak stvoriti motiv od osnovnih geometrijskih likova, sastavne dijelove izrezati od kolaž papira različitih boja, organizirati u cjelinu, te odrediti opseg i površinu tako dobivenog lika. Učenici su u većini pokazali da su razvili koncepte opsega i površine te iste primijenili na određivanje i izračunavanje opsega i površine složenog lika. U ovom zadatku, također, bilo je bitno primijeniti vještine procjene površine geometrijskog lika. Nastali su zanimljivi i kreativni radovi, među kojima prepoznajemo robote, različite životinjske vrste, vozila, itd. Zbirka učeničkih radova dostupna je putem poveznice. Učenici 5.a razreda izrađivali su radove na temu "Planirali smo zabavu za kraj školske godine", s ciljem primjene stečenih znanja o decimalnim brojevima. Učenici su imali zadatak, koristeći se katalozima trgovačkih kuća i istaknutim cijenama, izabrati proizvode, planirati količinu namirnica koju je potrebno nabaviti, procijeniti trošak, izračunati točan iznos koji je potrebno skupiti za nabavku svih proizvoda te iznos s kojim bi trebao sudjelovati svaki učenik. Sve potrebne informacije bilo je potrebno vizualno organizirati na papir veličine A3 formata. Učeničke radove izložili smo u holu škole kako bi se i ostali učenici upoznali s načinom kako pristupiti planiranju i organizaciji zabave.
Provedenim aktivnostima ostvarili smo pojedine ishode kurikuluma matematike 5. razreda te međupredmetnih tema Osobni i socijalni razvoj i Učiti kako učiti. Opisane aktivnosti sastavni su dio školskog projekta Kreativnost i tehnologija u prikazu matematičkih tema, koji provodimo tijekom 2021./2022. školske godine. Projekt provodimo s ciljem razvoja interesa za matematiku, kreativnosti, primjene matematičkih koncepata u svakodnevnom životu, umjetnosti, dizajnu i drugim područjima ljudske djelatnosti, te razvoja digitalnih kompetencija. Valentina Pajdaković i Anamari Rogić
|
Osnovna škola zrinskih i frankopana Otočac |