2022-07-09 09:28:26 NajGEO fotografija - eTwinning oznaka kvalitete
Projekt smo organizirali s ciljem promoviranja geografije, te razvijanju i podizanju svijesti o okolišu. Cilj nam je bio pokazati ljepotu prirode zaustavljenu u jednom trenu i da taj prizor ostane zabilježen zauvijek kamerom učenika koji će taj kadar odabrati. Projekt je proveden kroz tri kalendarske (2020., 2021. i 2022.) i dvije školske godine (2020/2021 i 2021/2022), odnosno četiri godišnja doba. Proveli smo Natječaj na koja su učenici slali svoje fotografije pomoću Forms obrazaca. Svaka fotografija je sadržavala naslov, vrijeme i mjesto fotografiranja i kratak opis. Sve fotografije, rezultati glasanja i rang liste su objavljene na stranici Projekta. Ukupno je sudjelovalo 80 učenika. Učenici su tajno glasali na posebnom Forms obrascu. Za svaki Natječaj je provedena i anketa. Anketama smo izmjerili zadovoljstvo u sudjelovanju i žele li učenici više ovakvih sličnih aktivnosti. Kroz projekt smo uključili sve Međupredmetne teme i Odgojno obrazovna očekivanja koja su uspješno provedena. Na kraju svakog Natječaja isprintane su diplome, pohvalnice i veliki poster pobjedničke fotografije. Objavili smo i Veliku foto knjigu u book creatoru. Kao bonus proveden je i Natječaj NajGEO Moj Prijatelj. Tu temu su učenici sami odabrali. Projekt je uključen u: 1.Kurikulum nastavnog predmeta geografija kroz Koncepte za peti, šesti, sedmi i osmi razred. A – Prostorni identitet B – Prostorne organizacije i procesi C – Održivost D – Prostorni obuhvat 2. Školski kurikulum kroz Dodatnu nastavu iz geografije, Izvannastavne aktivnosti - Geografska skupina, Projekte – NajGEO fotografija 3. Projekt je obuhvaćao ishode međupredmetnih tema: Učiti kako učiti, Osobni i socijalni razvoj, Upotreba informacijske i komunikacijske tehnologije, Održivi razvoj, Građanski odgoj i obrazovanje. Cilj projekta je prikazan u ishodima: učenici će naučiti prepoznati elemente geo fotografije boravkom u prirodi i neposrednim traženjem dobrog kadra naučiti će primjećivati i zapažati elemente prirodne osnove neposrednim boravkom u prirodi zapazit će obilježja godišnjeg doba prostora u kojem živi, imenovati ih i opisati navodi i opisuje prirodna bogatstva prostora u kojem živi zapazit će tragove onečišćenja izbjegavanjem fotografiranja kadra koji nije lijep može objasniti kako pojedine ljudske aktivnosti mogu utjecati na okoliš razmatra uzroke ugroženosti okoliša može objasniti kako stanje u okolišu utječe na dobrobit naučiti će kako namjestiti kameru, objektiv i blizinu snimanjaAktivnosti projekta su se provodile prema Pravilniku Natječaja i vremeniku koji je u Planu i programu projekta.
|
Osnovna škola zrinskih i frankopana Otočac |