2022-03-21 21:43:00

WWD - WORLD WILDLIFE DAY / SVJETSKI DAN DIVLJIH VRSTA 2022

U prosincu 2013. godine Opća skupština Ujedinjenih naroda proglasila je 3. ožujka kao Svjetski dan divljih vrsta.

Cilj je tog obilježavanja proslaviti raznolikost, podići opću svijest o divljim životinjama i biljkama na svijetu te istaknuti one najugroženije.

Svjetski dan divljih životinja (WWD) obilježit će se 2022. godine pod temom

"Recovering key species for ecosystem restoration" 

Oporavak ključnih vrsta za obnovu ekosustava

 

Svaki dan možete nešto učiniti kako biste podržali i prenijeli poruku Svjetskog dana divljih životinja.

Evo nekoliko prijedloga:

1. Upoznajte vrste koje se najugroženije u vašem kraju.

2. Podignite svoj glas i proširite vijest na društvenim mrežama!

3. Prenesite ideju Svjetskog dana divljih životinja sa sobom u razred!

4. Organizirajte svoje događaje i proslave!

Više o Projektu na službenim stranicama WORLD WILDLIFE DAY

Pregled događanja WWD 2022. Tema: “ Oporavak ključnih vrsta za obnovu ekosustava ”

Veljača 2022.

Prijava na eTwinning platformu projekta pod nazivom „Svjetski dan divljih vrsta“.

Učenici su dobili suglasnosti za sudjelovanje koje su im potpisali roditelji.

Dogovor s učenicima na koji način ćemo obilježiti „Svjetski dan divljih vrsta 2022“.

Izrada Internet stranice Projekta na kojoj su prikazane sve aktivnosti na Projektu.

Ožujak 2022.

1.3.2022. – Geografska grupa 7.A MŠ Otočac – Geografska grupa –  Parlaonica                      i anketa

                -  Dodatna nastava PŠ Vrhovine – Parlaonica i anketa

2.3.2022. – 5. i 6. razred projekcija filma World Wildlife Day 2022. /

                     Recovering key species for ecosystem restoration

                 - 7. i 8. razred PŠ Ličko Lešće - Parlaonica i anketa

3.3.2022. - Na satu SRO 8.razred PŠ Vrhovine – projekcija filma World Wildlife 

                   Day 2022. / Recovering key species for ecosystem restoration

4.3.2022. – 5. i 6. razred PŠ Švica projekcija filma World Wildlife Day 2022. /

                     Recovering key species for ecosystem restoration

                   - 7. i 8. razred PŠ Švica - Parlaonica i anketa

Učenici su održali parlaonicu na temu CRVENI POPIS UGROŽENIH VRSTA - Ugrožene vrste našeg zavičaja, a glavno pitanje za raspravu je bilo: Postoje li i trebaju li postojati granice zaštite – na primjeru vuka, medvjeda i risa?

Izrada anonimne ankete u forms obrascu gdje su učenici mogli anonimno odgovoriti na nekoliko pitanja. Svi učenici su temu parlaonice ocijenili s pet zvijezdica.

Rezultati ankete su u skladu s rezultatima parlaonice, a i  pokazali su da se učenicima jako sviđa ovakva aktivnost i žele sudjelovati u sličnim aktivnostima.

Svi učenici su dobili virtualne zahvalnice koje su izrađene u alatu Canva.

Objava članka o aktivnostima:

-na stranici Projekta

-međunarodni projekt na stranici eTwinning 


Osnovna škola zrinskih i frankopana Otočac