2024-03-20 09:10:09

Županijsko stručno vijeće učitelja razredne nastave

 

 

Županijsko stručno vijeće učitelja razredne nastave OŠ Zrinskih i Frankopana održano je 14. ožujka 2024. godine u trajanju od tri sata.

Učitelji razredne nastave poslušali su zanimljiva predavanja o mentalnom zdravlju i o teškoćama u čitanju i pisanju te se upoznali s programom cjelodnevne škole.

 

 

Teme: 

1. Mentalno zdravlje i zaštita mentalnog zdravlja učenika- Marija Salopek, mag. psych.

2. Teškoće u čitanju i pisanju- Neda Dukarić, mag. educ. rehab.

3. Cjelodnevna nastava; Izvješće s međužupanijskog skupa- Ana-Marija Cvitković, dipl. uč. 

1. Mentalno zdravlje i zaštita mentalnog zdravlja učenika

Ciljevi predavanja:

Upoznati polaznike s pojmom mentalno zdravlje te njegovim zaštitnim i rizičnim čimbenicima.
Upoznati polaznike s različitim znakovima koji mogu upućivati na teškoće mentalnog zdravlja učenika te s načinima reagiranja u slučaju uočavanja ovih znakova.
Upoznati polaznike s vježbama i aktivnostima koje mogu koristiti kako bi pridonijeli mentalnom zdravlju učenika i njegovom očuvanju.
Upoznati polaznike s tehnikama brige o vlastitom mentalnom zdravlju.

 

Ishodi predavanja

Nakon predavanja polaznici će moći: definirati pojam mentalno zdravlje, 
navesti rizične čimbenike za razvoj problema mentalnog zdravlja, 
navesti zaštitne čimbenike koji pogoduju dobrom mentalnom zdravlju, 
dati primjere znakova koji mogu upućivati na teškoće mentalnog zdravlja učenika, 
objasniti kako reagirati u slučaju prepoznavanja teškoća mentalnog zdravlja učenika, 
demonstrirati učenicima tehnike koje mogu pridonijeti očuvanju njihovog mentalnog zdravlja,
primijeniti tehnike za očuvanje vlastitog mentalnog zdravlja.

 

2. Teškoće u čitanju i pisanju

Cilj predavanja:

Unaprijediti znanje polaznika predavanja iz teorijskih i znanstvenih spoznaja povezano s temom teškoća u čitanju i pisanju.

 

Ishodi predavanja:

Na kraju predavanja polaznici će moći: identificirati učenike sa specifičnim i nespecifičnim teškoćama u čitanju i pisanju, razlikovati specifične i nespecifične teškoće u čitanju i pisanju i odabrati adekvatan pristup učeniku s teškoćama u čitanju i pisanju.

 


Osnovna škola zrinskih i frankopana Otočac