Provedba eTwinning projekta Financijska pismenost/ Financial literacy
Učenici 8.a, 8.b i 8.c razrednog odjela sudjelovali su u međunarodnom eTwinning projektu Financijska pismenost/Financial literacy zajedno s učiteljicom Valentinom Pajdaković. Projekt se provodi tijekom 2021./2022. školske godine s ciljem stjecanja osnovne financijske pismenosti koja je temeljna kompetencija za odgovorno rukovanje s novcem.
Financijska pismenost podrazumijeva posjedovanje osnovnih znanja o učinkovitom upravljanju vlastitih financija te poznavanju financijskih usluga na tržištu.
U proteklom periodu proveli smo niz aktivnosti:
1. aktivnost:
Na nastavi matematike naučili smo razliku valute i devize. Naučili smo služiti se Tečajnom listom i koristiti različite vrste tečaja. Pri tome smo koristili situacijske priče koje slikovito prikazuju na koji način koristimo tečajnu listu.
Situacijske priče- publikacija
2. aktivnost
Učenici su izrađivali digitalne radove na temu Tečajna lista. Svaki učenik imao je zadatak prezentirati jednu državu te izraditi kreativne zadatke u kojima je prikazano korištenje kupovnog, srednjeg i prodajnog tečaja.
Učenici su u radovima pokazali visoku razinu rekativnosti u korištenju tehnologije i dizajna. Zbirka učeničkih radova dostupna je putem poveznice.
Tečajna lista- zbirka učeničkih radova
3. aktivnost:
Na nastavi matematike naučili smo osnovne pojmove poslovanja s bankama: štednja i kredit, jednostavni kamatni račun, različite vrste štednje i kredita te otplatni plan kredita. Naučili smo kako na mrežnim stranicama bankarskih institucija pronaći informacije o vrstama štednje i kredita, kako koristiti online kreditni kalkulator te izračunati omjer otplaćenog dijela kredita i ukupnog kreditnog zaduženja.
4. aktivnost:
Učenici su izrađivali digitalne radove u kojima su prikazali primjer korištenja online kreditnog kalkulatora u konkretnoj problemskoj situaciji te prezentirali otplatni plan kredita prema zadanim uvjetima.
Zbirka učeničkih radova dostupna je putem poveznice:
Zbirka učeničkih radova - Kredit
Kao posljednju aktivnost proveli smo vršnjačko vrednovanje radova partnerskih škola. Učenici su imali priliku izraziti svoje mišljenje o radovima učenika iz drugih škola.
Po završetku svih aktivnosti proveli smo evaluaciju projekta. Učenici su izrazili zadovoljstvo sudjelovanjem u aktivnostima te stečenim financijskim vještinama. Također, učenici su izrazili zadovoljstvo sudjelovanjem u eTwinning projektu te dijeljenjem znanja s ostalim projektnim partnerima.
Svim učenicima koji su sudjelovali u projektu bit će uručene Zahvalnice za sudjelovanje.
Sudjelovanjem u projektu učenici su stekli višu razinu postignuća iz područja financijske pismenosti te svrhovitog korištenja informacijsko-komunikacijske tehnologije. Nakon provedbe aktivnosti učenici su spremniji za financijske izazove i odgovorniji odnos prema novcu. Ove projektne aktivnosti predstavljaju ostvarivanje ishoda kurikuluma Matematike te međupredmetnih tema Poduzetništvo, Osobni i socijalni razvoj i Primjena informacijsko-komunikacijskih tehnologija.
voditelj projektnih aktivnosti: Valentina Pajdaković
Ravnateljica Jasminka Devčić
Ova mrežna stranica koristi kolačiće (Cookies) u svrhu poboljšanja Vašeg korisničkog iskustva.
Detaljnije informacije dostupne su putem sljedeće poveznice.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Institucije |
Obrazovanje |
• i-nastava |
• Škola za život |
• Portal za škole |
• e-Škole |
• Suradnici u učenju |
• Nacionalni portal "N... |
• CUC |
• Izradi ! |
• e-laboratorij |