preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
e-Škole

e-Škole

ednevnik

 

pet za net

 

logo portal za skole

logo lms carnnet

logo carnet

 

 

logo suradnici

edu hr logo

 

 

 

cert logo

google logo

 

 

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 12. 2011.

Ukupno: 1034680
Danas: 31
PROJEKTI

PLANIRANI PROJEKTI ZA 2024./2025. godinu

1. Gacka od izvora do ponora 
2. GEOzagonetke - zabavna geografija
3. Hrvati koji su mijenjali svijet
4. WSW - Svjetski tjedan svemira 
5. Vodena blaga Hrvatske
6. Matematika i geografija
vijesti

WSW 2024.

WORLD SPACE WEEK 2024.

U prvom tjednu listopada od 4. do 10. listopada obilježavamo Svjetski tjedan svemira.

  :: opširnije :: 


objavio: Ines Marković  datum: 22. 8. 2024. 18:24

DAN PLANETA ZEMLJE - 2024.

Kao i svake godine i ove smo obilježili Dan planeta Zemlje na satu geografije, INA i dodatnoj nastavi geografije u PŠ Ličko Lešće, PŠ Vrhovine, PŠ Švica i razredima MŠ. 

Učenici su sudjelovali prikupljajući informacije i materijal za prezentaciju, a učenici PŠ Ličkog Lešća su izradili i plakate kojima su ukrasili svoje panoe u razredima.

  :: opširnije :: 


objavio: Ines Marković  datum: 24. 4. 2024. 11:09

World Space Week – Svjetski tjedan svemira u našoj školi

Svjetski tjedan Svemira (World Space Week) je manifestacija koju je 1999. godine Generalna skupština Ujedinjenih naroda odlučila obilježavati svake godine u razdoblju od 4. do 10. listopada. Ovi se datumi simbolično odnose na dva značajna događaja, lansiranje prvoga satelita u povijesti čovječanstva, Sputnika 1, koje se dogodilo 4. listopada 1957. godine, te potpisivanje Povelje o miroljubivom korištenju Svemira dana 10. listopada 1967. godine. World Space Week Asocijacija koordinira obilježavanje Svjetskog tjedna Svemira u svijetu pod upravom Ureda za poslove Svemira Ujedinjenih naroda (UN OOSA) koji se nalazi u Beču.

Tijekom obilježavanja Tjedna Svemira diljem svijeta se odvijaju manifestacije kojima se educira javnost o korisnosti svemirskih istraživanja te se kod mladih ljudi potiče ljubav prema znanosti, tehnologiji, inženjeringu i matematici.

Cilj projekta je potaknuti učenike na istraživanje svemira kao i razvijanje mašte i poduzetničkih ideja.

  :: opširnije :: 


objavio: Ines Marković  datum: 15. 10. 2023. 12:54

HRVATI KOJI SU MIJENJALI SVIJET

Projekt  “Hrvati koji su mijenjali svijet” govori o velikanima, istaknutim znanstvenicima, izumiteljima, književnicima, umjetnicima i istraživačima hrvatskog podrijetla koji su svojim radom zadužili svijet. 

  :: opširnije :: 


objavio: Ines Marković  datum: 9. 10. 2023. 21:17

Sigurnija djeca i škole HCK

Sve aktivnosti na projektu Sigurnija djeca i škole HCK provodi GDCK Otočac, čiji su članovi i volonteri naši učenici.

Više o aktivnostima na facebook stranici CK Otočac

  :: opširnije :: 


objavio: Ines Marković  datum: 2. 10. 2023. 21:33

Vodena blaga Hrvatske / Gacka od izvora do ponora

Kratka terenska nastava na Švički slap.

  :: opširnije :: 


objavio: Ines Marković  datum: 24. 9. 2023. 20:38

Matematika i geografija / Eratostenov eksperiment 22.9.2023.

Eratostenov eksperiment provodimo dva puta godišnje u vrijeme ravnodnevnice 21.3. i  23.9.

Ove godine smo eksperiment proveli u PŠ Švica.

  :: opširnije :: 


objavio: Ines Marković  datum: 23. 9. 2023. 20:04

WSW 2023 - “Space and Entrepreneurship”

WSW - World Space Week 2023

Tema ovogodišnjeg projekta je “Space and Entrepreneurship” / Poduzetništvo u svemiru.

Ovogodišnji WSW projekt je međunarodni eTwinning projekt u kojem osim naše škole sudjeluju i škole iz Turske, Italije i Grčke.

Cilj projekta je potaknuti učenike na istraživanje svemira kao i razvijanje mašte i poduzetničkih ideja.

Škola je prijavljena na projekt na stranici https://www.worldspaceweek.org/

  :: opširnije :: 


objavio: Ines Marković  datum: 21. 9. 2023. 19:59
» Arhiva naših vijesti    
 


O prošlim grupama - PLANINARSKA SKUPINA
​    
CILJEVI Planinarske skupine
 
1. Iskustveno učenje u prirodi
 
Zašto je iskustveno učenje u prirodi važno?
Iskustvo boravka u prirodi u kojem si svjesno uskraćujemo većinu luksuza urbanog života uči nas važnim lekcijama i životnim vještinama
          - biti ponizni pred prirodom, 
- surađivati ​​jedni s drugima i 
- promišljati o sebi i svom utjecaju na neposrednu okolinu.
Iskustveno učenje u prirodi potiče djecu i tinejdžere da izađu iz svoje zone komfora, razviju nove vještine i osvijeste svoje potencijale.
Za razliku od klasičnih učionica, gdje uče iz udžbenika, iskustveno učenje u prirodi pruža mogućnost promišljanja, propitivanja i djelovanja na temelju iskustva u neposrednom okruženju.
Na taj način pomaže učenicima da bolje upoznaju i razumiju sebe, da razviju svoje socijalne i komunikacijske vještine i da tijekom nekoliko dana izađu iz online svijeta.
 
Razvoj komunikacijskih vještina iskustvenim učenjem
Dobra komunikacija uči se vježbom.
Upravo iz tog razloga je iskustveno učenje vrlo učinkovita metoda za razvoj komunikacijskih vještina.
Nakon planiranja i provođenja određene aktivnosti, odnosno iskustva slijedi refleksija.
Ako je cilj razviti komunikacijske vještine učenika, pitanja za refleksiju nakon aktivnosti usmjerit ćete prema tome kako su se izražavali, koliko imaju dojam da su postigli da ih drugi razumiju i kako su se osjećali tijekom aktivnosti.
Iako iskustveno učenje postaje sve popularnije i u formalnom školskom sustavu i dalje je češće zastupljeno u kontekstima neformalnog učenja i obrazovanja – u projektima mobilnosti, radionicama, tečajevima i programima doživljajne pedagogije.
Razvoj komunikacijskih vještina stoga je još jedan razlog zašto biste učenike trebali poticati da sudjeluju u aktivnostima iskustvenog i neformalnog učenja!
Razvoj komunikacijskih vještina iskustvenim učenjem
Dobra komunikacija uči se vježbom.
Upravo iz tog razloga je iskustveno učenje vrlo učinkovita metoda za razvoj komunikacijskih vještina.
Nakon planiranja i provođenja određene aktivnosti, odnosno iskustva slijedi refleksija.
Ako je cilj razviti komunikacijske vještine učenika, pitanja za refleksiju nakon aktivnosti usmjerit ćete prema tome kako su se izražavali, koliko imaju dojam da su postigli da ih drugi razumiju i kako su se osjećali tijekom aktivnosti.
Iako iskustveno učenje postaje sve popularnije i u formalnom školskom sustavu i dalje je češće zastupljeno u kontekstima neformalnog učenja i obrazovanja – u projektima mobilnosti, radionicama, tečajevima i programima doživljajne pedagogije.
Razvoj komunikacijskih vještina stoga je još jedan razlog zašto biste učenike trebali poticati da sudjeluju u aktivnostima iskustvenog i neformalnog učenja!
 
Digitalni detoks – povratak sebi, drugima i prirodi! 
Kada se spominju pozitivni učinci iskustvene nastave, obično se navode tri aspekta:
Razvoj karaktera: povećanje samosvijesti i samopouzdanja te pokazivanje razumijevanja i suosjećanja prema drugima
Predvodništvo: sposobnost postavljanja ciljeva i inspiriranja i vođenja drugih; sposobnost surađivanja, komunikacije, rješavanja problema i konflikata
Služenje zajednici: društvena odgovornost i odgovorno ponašanje prema okolišu te želja za pomaganjem
Međutim, postoji još jedan aspekt iskustvenog učenja u prirodi koji predstavlja važnu priliku za učenje i koji obično na kraju programa bude jedna od stvari za koje polaznici navode da su im se najviše svidjele:
Digitalni detoks.
Geografi ZFO 2023./2024.


Geografska grupa/skupina - DODATNA NASTAVA 

Cilj izvannastavnog programa geografske grupe je da kroz proučavanje kulturne, povijesne i graditeljske  baštine zavičaja, te načina života ljudi Gacke učenici spoznaju kako prirodno-geografski uvjeti određuju način života i stanovanja ljudi. Plan rada šk.god 2020./2021. je posjeta muzeja, udruga, povijesnih i kulturnih lokalitata, te praktični rad u vidu izrade modela, prema samostalnim skicama učenika, originalnih kuća karakterističnih za Gacku i širi zavičaj.

Konačni cilj je popularizacija geografije kao nauke koja proučava Zemlju i život na Zemlji. Učenici će upoznati različite metode geografskih proučavanja i geografskih i kartografskih vještina koje će primjeniti u izradi samostalnih projekata, te će kroz svoj praktičan rad shvatiti pravi smisao ovog predmeta.

 

                        Čorkova uvala

Prašuma Čorkova uvala nalazi se u sjeverozapadnom dijelu Nacionalnog Parka Plitvička jezera, na nadmorskoj visini 860 do 1028 m, u zoni bukovo-jelovih šuma. Prostire se na površini od 84 ha. Predstavlja sekundarnu prašumu – razvoj bez ili s neznatnim utjecajem čovjeka. Kako se životni procesi odvijaju nesmetano u njoj su prisutni svi razvojni stadiji svih sastavnica prašumskog ekosustava.
Dominantni dojam ostavljaju stabla različitih visina, debljina i starosti, npr.obična jela preko 500 godina starosti, visine 58 m i promjera 150 cm, a također velike dimenzije dosižu obična bukva i obična smreka.

GEOLOŠKA ZBIRKA ZFO

GEOLOŠKA ZBIRKA OŠ ZRINSKIH I FRANKOPANA

Postavljena 6. ožujka 2013.godine

 

Zbirka se koristi u nastavne svrhe i to kao dopuna u nastavi iz geografije koja obrađuje i geološku građu Zemlje. Smještena je na prvom katu škole i tako dostupna učenicima, roditeljima i svim zainteresiranim građanima da se upoznaju s geološkom građom njihove županije, što do sada nisu imali prilike nigdje vidjeti. 


 Geološka zbirka - detalji

ALBUMI

Popis postojećih albuma:


Naziv albuma
Kreirao
Datum


Mateja Posavi Došen
14. 6. 2021. 13:08
Ines Marković
6. 10. 2016. 20:58
Ines Marković
30. 3. 2016. 21:20
Ines Marković
31. 10. 2015. 19:02


 

Ova mrežna stranica koristi kolačiće (Cookies) u svrhu poboljšanja Vašeg korisničkog iskustva. 

Detaljnije informacije dostupne su putem sljedeće poveznice


Kalendar rada
Priloženi dokumenti:
2023-2024.png


Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Oglasna ploča

Školska knjižnica

Javno savjetovanje

Korisni linkovi
Institucije

Obrazovanje


Arhiva dokumenata

RSS Reader




preskoči na navigaciju