preskoči na sadržaj
vijesti

Popis učenika pozvanih na županijsko natjecanje

Na županijsko natjecanje iz geografije koje će se održati 23.2.2017.god. u Gospiću s početkom u 10,00 sati, pozvani su slijedeći učenici:

 

  :: opširnije :: 


objavio: Ines Marković  datum: 16. 2. 2017. 10:08

Eratosten u Švici

Učenici 8. razreda PŠ Švica, su 23.rujna 2016. izveli Eratostenov eksperiment. Samo mjereći sjenu Sunca izračunali su dužinu ekvatora od 39 752 km, što je približno točnom opsegu Zemlje. Ako se uzme u obzir ljetno računanje vremena, a i ravnodnevnica je bila 22.rujna, rezultat je odličan.

 

  :: opširnije :: 


objavio: Ines Marković  datum: 6. 10. 2016. 20:39

Ovo je moja petica..

Najveća radost učitelju nisu ocjene, već ovako jedan mali znak pažnje koji govori više od svih pohvalnica.

  :: opširnije :: 


objavio: Ines Marković  datum: 8. 6. 2016. 20:55

Eratostenov eksperiment 2016.

U sklopu Inspiring Science Education (ISE) projekta, 21.ožujka 2016. godine, proveden je Eratostenov eksperiment u kojem su sudjelovali  učenici 8. razreda PŠ Ličko Lešće.

  :: opširnije :: 


objavio: Ines Marković  datum: 30. 3. 2016. 21:05

„NajGeo fotografija 2015“ Vijest ima dokument u privitku

Hrvatsko geografsko društvo – Zadar objavilo je  Natječaj pod nazivom „NajGeo fotografija 2015“. Natječaj se organizira s ciljem promoviranja geografije te podizanja svijesti o migracijama. 

 

  :: opširnije :: 


objavio: Ines Marković  datum: 15. 2. 2016. 19:53
 


 

 

  Geografija

  

 

 

 

Geografija je jedna od najstarijih znanosti na svijetu. Počela se razvijati prije više od 25 stoljeća. Proučavanjem Zemljine površine bavili su se stari Babilonci, Egipćani, Kinezi i Feničani, a smatra se da su je kao znanost utemeljili Grci. Iz grčkog jezika potječe naziv geografija koja je nastala spajanjem riječi geo (Zemlja) i grafein (pisati, opisati). U to vrijeme geografi su se bavili uglavnom opisivanjem prostora i crtanjem karata. Velikim geografskim otkrićima i novim spoznajama o Zemlji  geografija  počinje proučavati uzročno-posljedične odnose prirodnih i društvenih procesa na Zemlji.

Geografija nije tek poznavanje smještaja neke države, grada, planine ili rijeke. Predmet proučavanja geografije je odnos čovjeka i prirode. Geografija nam pomaže shvatiti kako prirodni uvjeti utječu na život ljudi, ali i kako čovjek mijenja Zemlju.

Geografija razvija logično razmišljanje i pomaže nam uočiti uzroke i posljedice pojava i procesa u prostoru. Gdje je nešto? Zašto je tamo? Kako je nastalo? Kakvo je bilo? Koliko je nešto? Što će biti? Koje su posljedice? To su samo neka od pitanja koja pobuđuju znatiželju, potiču na razmišljanje i razvijaju zanimanje za svijet u kojemu živimo. Učenjem geografije stječu se znanja i vještine (uporaba geografske karte, crtanje grafikona, analiziranje tablica i fotografija, opažanje promjena u prostoru,…) koje se koriste u različitim zanimanjima (vozač, pilot, učitelj, ekolog, policajac, vojnik, šumar, turistički vodič…), a još je važnije da se ta znanja i vještine mogu primijeniti u svakodnevnom životu. Zato geografiju ne učimo NAPAMET, već sa razumijevanjem, razvijajući vlastite stavove o pojavama, procesima i problemima u svijetu.

 


 

Elementi, oblici i indikatori vrednovanja i ocjenjivanja u nastavi geografije

Usvojenost 

          znanja             

  Poznavanje i primjena

  ključnih pojmova,

  stupanj usvojenosti obrazovnih

  postignuća…

   Pisano

   Usmeno

     Točnost i kvaliteta

      odgovora.

    Reakcija na  

     postavljeno pitanje.

    Samostalnost.

Uočavanje

pojava i procesa

  Praktične vještine (orijentacija

   u prostoru, izrada grafičkih  

   priloga: profila, tematskih

   karata, dijagrama, ppt, postera,

   plakata…)

   Kognitivne vještine (analiza

   grafičkih priloga...)

   Pisano

   Usmeno

   Praktično

  Točnost, preciznost,

    samostalnost,

    preglednost, …

  Primjena statističkih i

   grafičkih metoda

  Prezentacijske

   vještine,…

Uporaba 

zemljovida

   Poznavanje elemenata i

   sadržaja svih vrsta geografskih

   karata.

   Uporaba geografskih karata.

   Pisano

   Usmeno

   Praktično

  Orijentacija na

   geografskoj karti.

  Čitanje i interpretacija

  sadržaja karata.

  Pravilno pisanje

  geografskih imena…

Ocjenjivanje - kvalitativna i kvantitativna procjena svih učenikovih postignuća i zalaganja

Ocjena

Učenikova postignuća i zalaganja

Odličan ili izvrstan 

  Učenik koji se posebno istakne originalnošću i kvalitetom svojega rada,      

  uloženim naporom i čime sličnim što se ističe u odnosu na ostale.                 

Vrlo dobar

  Ako kakav učenikov rad odnosno ispitni rezultat nadmašuje očekivanja,  

   što  bi trebalo značiti da je ocjenjivač zadovoljan iznad svih očekivanja,  

  odnosno da učenikovo postignuće zahtijeva isticanje kvalitete rada i  

  uložena napora.

Dobar 

  To znači da je ocjenjivač zadovoljan učenikovim postignućem, tj. da je    

  učenik napravio ono što se očekivalo odnosno uglavnom sve što je  opisano

  u obrazovnomu standardu za nastavni predmet, modul ili  određenu

  kompetenciju.

     Dovoljan

  To znači da se procjenjuje da učenik može i treba postići više, odnosno da  

  se od njega očekuje bolji uspjeh, i k tomu dodatni napor. To također znači  

  da je učenik dostigao postignuće toliko da zadovoljava minimum , ili je to  

  nekim učenicima najviše (maksimum) što mogu dosegnuti.

 

Školsko ocjenjivanje treba sadržavati kvalitativnu i kvantitativnu procjenu svih učenikovih postignuća i zalaganja:

• prosudbu vrijednosti učenikova usmenoga i pisanoga odgovora

• procjenu učenikovih sposobnosti i mogućnosti za ulaganje napora

• procjenu o učenikovu korištenju vlastitih mogućnosti i

• procjenu učenikova zalaganja i rada na satu

 


Vremenik natjecanja iz geografije šk.god. 2016./2017.

Školsko:        18. siječnja 2017. (srijeda) u 13:00 sati

Županijsko:   23. veljače 2017. (četvrtak) u 10:00 sati

Državno:       10. – 12. travnja 2017. (ponedjeljak – srijeda)



 

Album

Popis postojećih albuma:


Naziv albuma
Kreirao
Datum


Ines Marković
6. 10. 2016. 20:58
Ines Marković
30. 3. 2016. 21:20
Ines Marković
8. 2. 2016. 17:20
Ines Marković
31. 10. 2015. 19:02


e-Škole

e-Škole


Kalendar
« Lipanj 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji


Oglasna ploča

RSS Reader
CARNet
20.06.2017. 12:51
CARNet donirao sustav za praćenje kakvoće zraka Tehničkoj školi u Sisku
Tijekom dana mnogi od nas većinu vremena provode u zatvorenom prostoru – kod kuće, na poslu ili u školi. Kakvoća zraka koji udišemo u zatvorenom prostoru ima izravan utjecaj na naše zdravlje, a loša kakvoća zraka u zatvorenom prostoru može štetiti osjetljivim skupinama stanovništva u koje spadaju i djeca.

20.06.2017. 11:02
Poziv na prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet priprema provedbu postupka javne nabave za „Nabavu opreme za regionalne obrazovne centre u okviru projekta “e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)” i „Nabavu visokodostupnog sustava za pohranu i analizu strukturiranih i nestrukturiranih podataka u okviru projekta “e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)”.


Korisni linkovi
Institucije

Obrazovanje

Časopisi

Roditelji i djeca


Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

Arhiva dokumenata




preskoči na navigaciju