3. mjesto na nacionalnoj razini – Hrvatska kakvu želimo
Na nagradnom natječaju sudjelovale su ukupno 222 osnovne škole iz Hrvatske čiji su učenici izradili likovne i literarne radove o temi njihove vizije Hrvatske u budućnosti. Radovi učenika prikazuju Hrvatsku kao zemlju boljeg, ljepšeg i kvalitetnijeg života, a prošli su ocjenjivanje na školskoj, županijskoj i nacionalnoj razini.
Na županijskoj razini iz naše škole nagrađeno je 5 učenica. U kategoriji likovnih radova učenika od 1. do 4. razreda nagrađene su:
1. Lana Škorić – 1. r. OŠ Zrinskih i Frankopana Otočac, PŠ Hrvatsko Polje (mentorica Mateja Posavi)
2. Petra Malčić – 4. r. OŠ Zrinskih i Frankopana Otočac (mentorica Ana-Marija Cvitković)
3. Helena Janjatović – 3. r. OŠ Zrinskih i Frankopana Otočac, PŠ Hrvatsko Polje (mentorica Mateja Posavi)
a u kategoriji likovnih radova učenika od 5. do 8. razreda:
1. Helena Kostelac – 7. r. OŠ Zrinskih i Frankopana Otočac (mentorica Katarina Medarić)
2. Julija Kostelac – 6. r. OŠ Zrinskih i Frankopana Otočac (mentorica Katarina Medarić)
Radovi učenica ušli su u završnicu nagradnog natječaja. Kao finalistice, zajedno sa svojim mentoricama, sudjelovale su na svečanom proglašenju pobjednika natječaja i zabavnom programu u Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici u Zagrebu. Naša škola dobila je i nacionalnu pobjednicu – Lanu Škorić. Učenica je svojim radom „Organska hrana“ osvojila 3. mjesto. Svečanosti je prisustvovala i ministrica Gabrijela Žalac.
Ova mrežna stranica koristi kolačiće (Cookies) u svrhu poboljšanja Vašeg korisničkog iskustva.
Detaljnije informacije dostupne su putem sljedeće poveznice.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Institucije |
Obrazovanje |
• i-nastava |
• Škola za život |
• Portal za škole |
• e-Škole |
• Suradnici u učenju |
• Nacionalni portal "N... |
• CUC |
• Izradi ! |
• e-laboratorij |