Obilježavanje Međunarodnog dana matematike - 7. razred
Zbog važnosti matematike u svakodnevnom životu UNESCO je 2019. godine proglasio 14. ožujka Međunarodnim danom matematike. Ove godine Međunarodni dan matematike obilježava se na temu “ Matematika za bolji svijet“ . Tim povodom učenici 7. razreda radili su na projektnom zadatku.
Učenici 7.a, 7.b i 7. c razrednog odjela izrađivali su plakate na temu “Sladak kao šećer“. Učenici su imali zadatak istražiti koliko šećera sadrži određeni prehrambeni proizvod koji koriste u svojem kućanstvu. Pri tome su koristili podatke koje su saznali čitajući deklaracije na proizvodima te primijenili stečena znanja iz matematike kako bi saznali koliko "kockica" šećera se nalazi u pojedinom pakiranju proizvoda.
Rezultati našeg istraživanja u nekim slučajevima su bili neočekivani i iznenađujući. Saznali smo da se u nekim proizvodima nalaze velike količine šećera te ih je potrebno umjereno konzumirati.
Pozivamo vas da pogledate učeničke radove koji su dostupni u izdvojenoj kolekciji.
poveznica
Projektni zadatak predstavlja ostvarivanje ishoda kurikuluma matematike 7. razreda te međupredmetnih tema Zdravlje, Osobni i socijalni razvoj i IKT. Učenici su usvojili stav da je čitanje deklaracije neophodno za pravilan odabir prehrambenih proizvoda te naučili da nam stečena znanja iz matematike mogu pomoći prilikom formiranja vlastitih stavova o zdravim životnim navikama.
učiteljica matematike Valentina Pajdaković
Ova mrežna stranica koristi kolačiće (Cookies) u svrhu poboljšanja Vašeg korisničkog iskustva.
Detaljnije informacije dostupne su putem sljedeće poveznice.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Institucije |
Obrazovanje |
• i-nastava |
• Škola za život |
• Portal za škole |
• e-Škole |
• Suradnici u učenju |
• Nacionalni portal "N... |
• CUC |
• Izradi ! |
• e-laboratorij |