preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
e-Škole

e-Škole

ednevnik

 

pet za net

 

logo portal za skole

logo lms carnnet

logo carnet

 

 

logo suradnici

edu hr logo

 

 

 

cert logo

google logo

 

 

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 12. 2011.

Ukupno: 1035746
Danas: 4
Vijesti

Aktivnosti u Godini čitanja

Godina 2021. je na prijedlog Ministrastva kulture i medija proglašena Godinom čitanja. Slogan manifestacije je “Čitajmo da ne ostanemo bez riječi”. Kroz razne aktivnosti nastojala se isticati važnost čitanja koje utječe na ljudsko zdravlje, potiče razvoj kreativnosti i kritičkoga mišljenja, obogaćuje rječnik, opismjenjuje te njime razvijamo opću kulturu.


        ​U aktivnostima tijekom Godine čitanja sudjelovali su i učenici Osnovne škole Zrinskih i Frankopana Otočac. U školskoj su knjižnici održane radionice kojima se učenike nastojalo potaknuti na čitanje u slobodno vrijeme.

         Učenici trećega i četvrtoga razreda su se na radionici Hrvatska bajkovnica upoznali s obilježjima bajke kao književne vrste. Čitajući bajke iz hrvatskih krajeva, spoznali su koje su one značenje imale u odrastanju generacija. Radionica je učenike potaknula na kreativnost te su nastala dječja umjetnička djela utemeljena na čitanju bajki. U sklopu radionice Hrvatska bajkovnica učenicima drugoga razreda pročitana je Božićna bajka Nade Iveljić. Izražavajući dojmove o bajci, učenici su poželjeli prepričati svoje omiljene bajke te se likovno izraziti.

         Što je blackout poezija? Koja su njezina obilježja? Kako nastaje? Na ta smo pitanja nastojali odgovoriti učenicima osmoga razreda na radionici Blackout poezija. Cilj radionice je bio potaknuti učenike na čitanje, ali i stvaranje poezije na jedan novi, drugačiji i zanimljiviji način. Nakon čitanja pjesama, učenici su na temelju postojećih tesktova zacrnili suvišno i otkrili poetično. Rezultat su bile njihove autorske pjesme! Ponosni smo što su blackout pjesme učenica Petre Malčić i Lare Bićanić objavljene na stranicama Modre laste (poveznica).

               

        Godina čitanja je stvorila jedinstvenu priliku da se čitanje poveže s pisanjem. Te dvije aktivnosti su neodvojive. Što više čitamo, s više riječi raspolažemo! Na radionici Dječja priča učenici sedmoga razreda svladali su umijeće pisanja vlastite priče. Priču naslova Zagonetna poruka napisali su tako što su podijeljeni po skupinama pisali odvojene dijelove. Nakon pisanja, svaka je skupina pročitala svoj dio te je nastala jedinstvena kriminalistička priča koju  sedmaši poklanjaju na čitanje svim djelatnicima i učenicima škole. Priča ima i svoju naslovnicu koju je ilustrirala učenica Tena Bakarić (6.a), a može se pročitati na mrežnim stranicama školske knjižnice ( poveznica) .

         Gdje ste stali? naziv je radionice na kojoj su učenici petoga razreda izrađivali straničnike. Školske knjižničarke su ih upoznale s važnošću korištenja straničnika tijekom čitanja, a nakon toga su kreativne dječje ruke krenule u izradu istih. Nastali su šareni straničnici koji su uljepšali prostor školske knjižnice, a učenicima se približila aktivnost čitanja iz nove, zanimljivije perspektive.  

            

         Kako bi potaknule razvoj svijesti o važnosti čitanja u svakodnevnome životu, školske su knjižničarke na svojim mrežnim stranicama tijekom Godine čitanja objavljivale preporuke za čitanje u slobodno vrijeme (poveznica).

 “Čitajmo da ne ostanemo bez riječi.”

Fotogalerija

 

                                 Maja Brajković i Silva Orešković



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Valentina Pajdaković   datum: 14. 12. 2021.

 

Ova mrežna stranica koristi kolačiće (Cookies) u svrhu poboljšanja Vašeg korisničkog iskustva. 

Detaljnije informacije dostupne su putem sljedeće poveznice


Kalendar rada
Priloženi dokumenti:
2023-2024.png


Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Oglasna ploča

Školska knjižnica

Javno savjetovanje

Korisni linkovi
Institucije

Obrazovanje


Arhiva dokumenata

RSS Reader




preskoči na navigaciju