Domaća zadaća koja se s oduševljenjem radi!
Učenici petog razreda u prvome polugodištu uče o prapovijesti, najdužem razdoblju u prošlosti čovjeka. Prapovijesni čovjek nije poznavao pismo, ali je zato usavršio vještine uz pomoć kojih je uspijevao sve bolje živjeti. Izrađivao je koplja uz pomoć kojih je u skupinama lovio krupne životinje poput mamuta i vunastih nosoroga. Kamen je bio osnovni materijal od kojega su izrađivali sjekire, čekiće, noževe i ostalo oruđe. U mlađe kameno doba lovio je uz pomoć luka i strijele, evolucionarnog izuma koji je omogućio lov sa sigurne udaljenosti.
Domaća zadaća iz Povijesti petašima se ovoga puta jako svidjela i svi su je oduševljeno prihvatili. Zadatak je bio pokušati izraditi oruđe ili oružje poput onoga kojeg su izrađivali praljudi. Pri tome su trebali, koliko god je moguće, koristiti prirodne materijale i tehnike. U izradu zadaće su se uključili očevi i djedovi, a pomagala je poneka majka i baka. Tražilo se drvo po šumama, komad stare kože, brusio se i glačao kamen... Dodana vrijednost proizvodu bilo je druženje s bližnjima, razvoj drevnih vještina, razvijanje mašte i kreativnosti.
Svoje su zadaće učenici ponosno donijeli u školu i pokazivali jedni drugima. Birali smo najbolje krašenu praćku, a na školskom su igralištu isprobali čija strijela/koplje brže i dalje leti. Tako je proletio sat Povijesti, a učenici su poželjeli još poneku ovakvu zadaću.
Učiteljica Danijela Orešković Gladović
Ova mrežna stranica koristi kolačiće (Cookies) u svrhu poboljšanja Vašeg korisničkog iskustva.
Detaljnije informacije dostupne su putem sljedeće poveznice.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Institucije |
Obrazovanje |
• i-nastava |
• Škola za život |
• Portal za škole |
• e-Škole |
• Suradnici u učenju |
• Nacionalni portal "N... |
• CUC |
• Izradi ! |
• e-laboratorij |