preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
e-Škole

e-Škole

ednevnik

 

pet za net

 

logo portal za skole

logo lms carnnet

logo carnet

 

 

logo suradnici

edu hr logo

 

 

 

cert logo

google logo

 

 

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 12. 2011.

Ukupno: 998273
Danas: 40
Vijesti

Posadi drvo i spasi planet Zemlju

Mali gromovi, učenici naše škole, članovi sekcije malih planinara PD Gromovača su  sudjelovali u akciji/projektu Posadi drvo i spasi planet Zemlju.


Uz pokroviteljstvo Grada Otočca i pod mentorstvom učenika srednje škole polaznika obrazovnog programa šumarski tehničar, naši su učenici posadili petnaest odabranih stabala i ukrasnih biljaka u Gradskom parku.

  

Osim što su naučili saditi drveće, učenike su budući šumarski tehničari upoznali s vrstom i  obilježjima svake biljke koju su posadili. Sada znaju razlikovati lipu, glog, bukvu, ginko bilobu, tisu, smreku, crni bor, cedar, bozikovinu, likvidambar.. i još nekoliko vrsta drveća i grmlja.

 

Cijelog posla ne bi bilo bez djelatnice Grada, Barbare Tonković koja nam je nabavila sadnice sa Šumarskog fakulteta i nastavnice iz Srednje škole Ive Abramović koja je sve organizirala.

Našem projektu su se pridružili djelatnice CK Otočac koje su nas počastile slatkišima i podijelile nam letke povodom Dana planete Zemlje.

Obišao nas je gradonačelnik Goran Bukovac i naša ravnateljica Jasminka Devčić i tajnica Josipa Juričić. 

 

Poslije završenog posla mali planinari su se prošetali po Umcu i tako planinarenjem obilježili i završili ovaj dan.

   

 

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Ines Marković   datum: 28. 4. 2022.

PROJEKTI

PLANIRANI PROJEKTI ZA 2023./2024. godinu

 
1. Gacka od izvora do ponora 
2. GEOzagonetke - zabavna geografija
3. Hrvati koji su mijenjali svijet
4. Obilježimo svjetske dane - skoro svaki dan u godini! 
5. WSW - Svjetski tjedan svemira 
6. Sigurnija djeca i škole HCK - aktivnosti CK kroz godinu
7. Otkrij neotkrivenu prirodu našeg planeta
8. Vodena blaga Hrvatske
9. Matematika i geografija

Za svaki Projekt će biti posebna poveznica.

O prošlim grupama - PLANINARSKA SKUPINA
​    
CILJEVI Planinarske skupine
 
1. Iskustveno učenje u prirodi
 
Zašto je iskustveno učenje u prirodi važno?
Iskustvo boravka u prirodi u kojem si svjesno uskraćujemo većinu luksuza urbanog života uči nas važnim lekcijama i životnim vještinama
          - biti ponizni pred prirodom, 
- surađivati ​​jedni s drugima i 
- promišljati o sebi i svom utjecaju na neposrednu okolinu.
Iskustveno učenje u prirodi potiče djecu i tinejdžere da izađu iz svoje zone komfora, razviju nove vještine i osvijeste svoje potencijale.
Za razliku od klasičnih učionica, gdje uče iz udžbenika, iskustveno učenje u prirodi pruža mogućnost promišljanja, propitivanja i djelovanja na temelju iskustva u neposrednom okruženju.
Na taj način pomaže učenicima da bolje upoznaju i razumiju sebe, da razviju svoje socijalne i komunikacijske vještine i da tijekom nekoliko dana izađu iz online svijeta.
 
Razvoj komunikacijskih vještina iskustvenim učenjem
Dobra komunikacija uči se vježbom.
Upravo iz tog razloga je iskustveno učenje vrlo učinkovita metoda za razvoj komunikacijskih vještina.
Nakon planiranja i provođenja određene aktivnosti, odnosno iskustva slijedi refleksija.
Ako je cilj razviti komunikacijske vještine učenika, pitanja za refleksiju nakon aktivnosti usmjerit ćete prema tome kako su se izražavali, koliko imaju dojam da su postigli da ih drugi razumiju i kako su se osjećali tijekom aktivnosti.
Iako iskustveno učenje postaje sve popularnije i u formalnom školskom sustavu i dalje je češće zastupljeno u kontekstima neformalnog učenja i obrazovanja – u projektima mobilnosti, radionicama, tečajevima i programima doživljajne pedagogije.
Razvoj komunikacijskih vještina stoga je još jedan razlog zašto biste učenike trebali poticati da sudjeluju u aktivnostima iskustvenog i neformalnog učenja!
Razvoj komunikacijskih vještina iskustvenim učenjem
Dobra komunikacija uči se vježbom.
Upravo iz tog razloga je iskustveno učenje vrlo učinkovita metoda za razvoj komunikacijskih vještina.
Nakon planiranja i provođenja određene aktivnosti, odnosno iskustva slijedi refleksija.
Ako je cilj razviti komunikacijske vještine učenika, pitanja za refleksiju nakon aktivnosti usmjerit ćete prema tome kako su se izražavali, koliko imaju dojam da su postigli da ih drugi razumiju i kako su se osjećali tijekom aktivnosti.
Iako iskustveno učenje postaje sve popularnije i u formalnom školskom sustavu i dalje je češće zastupljeno u kontekstima neformalnog učenja i obrazovanja – u projektima mobilnosti, radionicama, tečajevima i programima doživljajne pedagogije.
Razvoj komunikacijskih vještina stoga je još jedan razlog zašto biste učenike trebali poticati da sudjeluju u aktivnostima iskustvenog i neformalnog učenja!
 
Digitalni detoks – povratak sebi, drugima i prirodi! 
Kada se spominju pozitivni učinci iskustvene nastave, obično se navode tri aspekta:
Razvoj karaktera: povećanje samosvijesti i samopouzdanja te pokazivanje razumijevanja i suosjećanja prema drugima
Predvodništvo: sposobnost postavljanja ciljeva i inspiriranja i vođenja drugih; sposobnost surađivanja, komunikacije, rješavanja problema i konflikata
Služenje zajednici: društvena odgovornost i odgovorno ponašanje prema okolišu te želja za pomaganjem
Međutim, postoji još jedan aspekt iskustvenog učenja u prirodi koji predstavlja važnu priliku za učenje i koji obično na kraju programa bude jedna od stvari za koje polaznici navode da su im se najviše svidjele:
Digitalni detoks.
Geografi ZFO 2023./2024.


Geografska grupa/skupina - DODATNA NASTAVA 

Cilj izvannastavnog programa geografske grupe je da kroz proučavanje kulturne, povijesne i graditeljske  baštine zavičaja, te načina života ljudi Gacke učenici spoznaju kako prirodno-geografski uvjeti određuju način života i stanovanja ljudi. Plan rada šk.god 2020./2021. je posjeta muzeja, udruga, povijesnih i kulturnih lokalitata, te praktični rad u vidu izrade modela, prema samostalnim skicama učenika, originalnih kuća karakterističnih za Gacku i širi zavičaj.

Konačni cilj je popularizacija geografije kao nauke koja proučava Zemlju i život na Zemlji. Učenici će upoznati različite metode geografskih proučavanja i geografskih i kartografskih vještina koje će primjeniti u izradi samostalnih projekata, te će kroz svoj praktičan rad shvatiti pravi smisao ovog predmeta.

 

                        Čorkova uvala

Prašuma Čorkova uvala nalazi se u sjeverozapadnom dijelu Nacionalnog Parka Plitvička jezera, na nadmorskoj visini 860 do 1028 m, u zoni bukovo-jelovih šuma. Prostire se na površini od 84 ha. Predstavlja sekundarnu prašumu – razvoj bez ili s neznatnim utjecajem čovjeka. Kako se životni procesi odvijaju nesmetano u njoj su prisutni svi razvojni stadiji svih sastavnica prašumskog ekosustava.
Dominantni dojam ostavljaju stabla različitih visina, debljina i starosti, npr.obična jela preko 500 godina starosti, visine 58 m i promjera 150 cm, a također velike dimenzije dosižu obična bukva i obična smreka.

GEOLOŠKA ZBIRKA ZFO

GEOLOŠKA ZBIRKA OŠ ZRINSKIH I FRANKOPANA

Postavljena 6. ožujka 2013.godine

 

Zbirka se koristi u nastavne svrhe i to kao dopuna u nastavi iz geografije koja obrađuje i geološku građu Zemlje. Smještena je na prvom katu škole i tako dostupna učenicima, roditeljima i svim zainteresiranim građanima da se upoznaju s geološkom građom njihove županije, što do sada nisu imali prilike nigdje vidjeti. 


 Geološka zbirka - detalji

ALBUMI

Popis postojećih albuma:


Naziv albuma
Kreirao
Datum


Mateja Posavi Došen
14. 6. 2021. 13:08
Ines Marković
6. 10. 2016. 20:58
Ines Marković
30. 3. 2016. 21:20
Ines Marković
31. 10. 2015. 19:02


 

Ova mrežna stranica koristi kolačiće (Cookies) u svrhu poboljšanja Vašeg korisničkog iskustva. 

Detaljnije informacije dostupne su putem sljedeće poveznice


Kalendar rada
Priloženi dokumenti:
2023-2024.png


Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji


Oglasna ploča

Školska knjižnica

Javno savjetovanje

Korisni linkovi
Institucije

Obrazovanje


Arhiva dokumenata

RSS Reader




preskoči na navigaciju