WWD - WORLD WILDLIFE DAY / SVJETSKI DAN DIVLJIH VRSTA 2022
U prosincu 2013. godine Opća skupština Ujedinjenih naroda proglasila je 3. ožujka kao Svjetski dan divljih vrsta.
Cilj je tog obilježavanja proslaviti raznolikost, podići opću svijest o divljim životinjama i biljkama na svijetu te istaknuti one najugroženije.
Svjetski dan divljih životinja (WWD) obilježit će se 2022. godine pod temom
"Recovering key species for ecosystem restoration"
“ Oporavak ključnih vrsta za obnovu ekosustava ”
Svaki dan možete nešto učiniti kako biste podržali i prenijeli poruku Svjetskog dana divljih životinja.
Evo nekoliko prijedloga:
1. Upoznajte vrste koje se najugroženije u vašem kraju.
2. Podignite svoj glas i proširite vijest na društvenim mrežama!
3. Prenesite ideju Svjetskog dana divljih životinja sa sobom u razred!
4. Organizirajte svoje događaje i proslave!
Više o Projektu na službenim stranicama WORLD WILDLIFE DAY
Veljača 2022.
Prijava na eTwinning platformu projekta pod nazivom „Svjetski dan divljih vrsta“.
Učenici su dobili suglasnosti za sudjelovanje koje su im potpisali roditelji.
Dogovor s učenicima na koji način ćemo obilježiti „Svjetski dan divljih vrsta 2022“.
Izrada Internet stranice Projekta na kojoj su prikazane sve aktivnosti na Projektu.
Ožujak 2022.
1.3.2022. – Geografska grupa 7.A MŠ Otočac – Geografska grupa – Parlaonica i anketa
- Dodatna nastava PŠ Vrhovine – Parlaonica i anketa
2.3.2022. – 5. i 6. razred projekcija filma World Wildlife Day 2022. /
Recovering key species for ecosystem restoration
- 7. i 8. razred PŠ Ličko Lešće - Parlaonica i anketa
3.3.2022. - Na satu SRO 8.razred PŠ Vrhovine – projekcija filma World Wildlife
Day 2022. / Recovering key species for ecosystem restoration
4.3.2022. – 5. i 6. razred PŠ Švica projekcija filma World Wildlife Day 2022. /
Recovering key species for ecosystem restoration
- 7. i 8. razred PŠ Švica - Parlaonica i anketa
Učenici su održali parlaonicu na temu CRVENI POPIS UGROŽENIH VRSTA - Ugrožene vrste našeg zavičaja, a glavno pitanje za raspravu je bilo: Postoje li i trebaju li postojati granice zaštite – na primjeru vuka, medvjeda i risa?
Izrada anonimne ankete u forms obrascu gdje su učenici mogli anonimno odgovoriti na nekoliko pitanja. Svi učenici su temu parlaonice ocijenili s pet zvijezdica.
Rezultati ankete su u skladu s rezultatima parlaonice, a i pokazali su da se učenicima jako sviđa ovakva aktivnost i žele sudjelovati u sličnim aktivnostima.
Svi učenici su dobili virtualne zahvalnice koje su izrađene u alatu Canva.
Objava članka o aktivnostima:
-na stranici Projekta
-međunarodni projekt na stranici eTwinning
Cilj izvannastavnog programa geografske grupe je da kroz proučavanje kulturne, povijesne i graditeljske baštine zavičaja, te načina života ljudi Gacke učenici spoznaju kako prirodno-geografski uvjeti određuju način života i stanovanja ljudi. Plan rada šk.god 2020./2021. je posjeta muzeja, udruga, povijesnih i kulturnih lokalitata, te praktični rad u vidu izrade modela, prema samostalnim skicama učenika, originalnih kuća karakterističnih za Gacku i širi zavičaj.
Konačni cilj je popularizacija geografije kao nauke koja proučava Zemlju i život na Zemlji. Učenici će upoznati različite metode geografskih proučavanja i geografskih i kartografskih vještina koje će primjeniti u izradi samostalnih projekata, te će kroz svoj praktičan rad shvatiti pravi smisao ovog predmeta.
Prašuma Čorkova uvala nalazi se u sjeverozapadnom dijelu Nacionalnog Parka Plitvička jezera, na nadmorskoj visini 860 do 1028 m, u zoni bukovo-jelovih šuma. Prostire se na površini od 84 ha. Predstavlja sekundarnu prašumu – razvoj bez ili s neznatnim utjecajem čovjeka. Kako se životni procesi odvijaju nesmetano u njoj su prisutni svi razvojni stadiji svih sastavnica prašumskog ekosustava.
Dominantni dojam ostavljaju stabla različitih visina, debljina i starosti, npr.obična jela preko 500 godina starosti, visine 58 m i promjera 150 cm, a također velike dimenzije dosižu obična bukva i obična smreka.
GEOLOŠKA ZBIRKA OŠ ZRINSKIH I FRANKOPANA
Postavljena 6. ožujka 2013.godine
Zbirka se koristi u nastavne svrhe i to kao dopuna u nastavi iz geografije koja obrađuje i geološku građu Zemlje. Smještena je na prvom katu škole i tako dostupna učenicima, roditeljima i svim zainteresiranim građanima da se upoznaju s geološkom građom njihove županije, što do sada nisu imali prilike nigdje vidjeti.
Geološka zbirka - detalji
Ova mrežna stranica koristi kolačiće (Cookies) u svrhu poboljšanja Vašeg korisničkog iskustva.
Detaljnije informacije dostupne su putem sljedeće poveznice.
« Lipanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Institucije | ![]() |
![]() |
Obrazovanje | ![]() |
• i-nastava |
• Škola za život |
• Portal za škole |
• e-Škole |
• Suradnici u učenju |
• Nacionalni portal "N... |
• CUC |
• Izradi ! |
• e-laboratorij |
![]() |