preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
e-Škole

e-Škole

ednevnik

 

pet za net

 

logo portal za skole

logo lms carnnet

logo carnet

 

 

logo suradnici

edu hr logo

 

 

 

cert logo

google logo

 

 

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 12. 2011.

Ukupno: 1064946
Danas: 39
PROJEKTI

PLANIRANI PROJEKTI ZA 2024./2025. godinu

1. Gacka od izvora do ponora 
2. GEOzagonetke - zabavna geografija
3. Hrvati koji su mijenjali svijet
4. WSW - Svjetski tjedan svemira 
5. Vodena blaga Hrvatske
6. Matematika i geografija
Vijesti

WWD - WORLD WILDLIFE DAY / SVJETSKI DAN DIVLJIH VRSTA 2022

U prosincu 2013. godine Opća skupština Ujedinjenih naroda proglasila je 3. ožujka kao Svjetski dan divljih vrsta.

Cilj je tog obilježavanja proslaviti raznolikost, podići opću svijest o divljim životinjama i biljkama na svijetu te istaknuti one najugroženije.

Svjetski dan divljih životinja (WWD) obilježit će se 2022. godine pod temom

"Recovering key species for ecosystem restoration" 

Oporavak ključnih vrsta za obnovu ekosustava

 


Svaki dan možete nešto učiniti kako biste podržali i prenijeli poruku Svjetskog dana divljih životinja.

Evo nekoliko prijedloga:

1. Upoznajte vrste koje se najugroženije u vašem kraju.

2. Podignite svoj glas i proširite vijest na društvenim mrežama!

3. Prenesite ideju Svjetskog dana divljih životinja sa sobom u razred!

4. Organizirajte svoje događaje i proslave!

Više o Projektu na službenim stranicama WORLD WILDLIFE DAY

Pregled događanja WWD 2022.

Tema: “ Oporavak ključnih vrsta za obnovu ekosustava ”

Veljača 2022.

Prijava na eTwinning platformu projekta pod nazivom „Svjetski dan divljih vrsta“.

Učenici su dobili suglasnosti za sudjelovanje koje su im potpisali roditelji.

Dogovor s učenicima na koji način ćemo obilježiti „Svjetski dan divljih vrsta 2022“.

Izrada Internet stranice Projekta na kojoj su prikazane sve aktivnosti na Projektu.

Ožujak 2022.

1.3.2022. – Geografska grupa 7.A MŠ Otočac – Geografska grupa –  Parlaonica                      i anketa

                -  Dodatna nastava PŠ Vrhovine – Parlaonica i anketa

2.3.2022. – 5. i 6. razred projekcija filma World Wildlife Day 2022. /

                     Recovering key species for ecosystem restoration

                 - 7. i 8. razred PŠ Ličko Lešće - Parlaonica i anketa

3.3.2022. - Na satu SRO 8.razred PŠ Vrhovine – projekcija filma World Wildlife 

                   Day 2022. / Recovering key species for ecosystem restoration

4.3.2022. – 5. i 6. razred PŠ Švica projekcija filma World Wildlife Day 2022. /

                     Recovering key species for ecosystem restoration

                   - 7. i 8. razred PŠ Švica - Parlaonica i anketa

Učenici su održali parlaonicu na temu CRVENI POPIS UGROŽENIH VRSTA - Ugrožene vrste našeg zavičaja, a glavno pitanje za raspravu je bilo: Postoje li i trebaju li postojati granice zaštite – na primjeru vuka, medvjeda i risa?

Izrada anonimne ankete u forms obrascu gdje su učenici mogli anonimno odgovoriti na nekoliko pitanja. Svi učenici su temu parlaonice ocijenili s pet zvijezdica.

Rezultati ankete su u skladu s rezultatima parlaonice, a i  pokazali su da se učenicima jako sviđa ovakva aktivnost i žele sudjelovati u sličnim aktivnostima.

Svi učenici su dobili virtualne zahvalnice koje su izrađene u alatu Canva.

Objava članka o aktivnostima:

-na stranici Projekta

-međunarodni projekt na stranici eTwinning 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Ines Marković   datum: 21. 3. 2022.

O prošlim grupama - PLANINARSKA SKUPINA
​    
CILJEVI Planinarske skupine
 
1. Iskustveno učenje u prirodi
 
Zašto je iskustveno učenje u prirodi važno?
Iskustvo boravka u prirodi u kojem si svjesno uskraćujemo većinu luksuza urbanog života uči nas važnim lekcijama i životnim vještinama
          - biti ponizni pred prirodom, 
- surađivati ​​jedni s drugima i 
- promišljati o sebi i svom utjecaju na neposrednu okolinu.
Iskustveno učenje u prirodi potiče djecu i tinejdžere da izađu iz svoje zone komfora, razviju nove vještine i osvijeste svoje potencijale.
Za razliku od klasičnih učionica, gdje uče iz udžbenika, iskustveno učenje u prirodi pruža mogućnost promišljanja, propitivanja i djelovanja na temelju iskustva u neposrednom okruženju.
Na taj način pomaže učenicima da bolje upoznaju i razumiju sebe, da razviju svoje socijalne i komunikacijske vještine i da tijekom nekoliko dana izađu iz online svijeta.
 
Razvoj komunikacijskih vještina iskustvenim učenjem
Dobra komunikacija uči se vježbom.
Upravo iz tog razloga je iskustveno učenje vrlo učinkovita metoda za razvoj komunikacijskih vještina.
Nakon planiranja i provođenja određene aktivnosti, odnosno iskustva slijedi refleksija.
Ako je cilj razviti komunikacijske vještine učenika, pitanja za refleksiju nakon aktivnosti usmjerit ćete prema tome kako su se izražavali, koliko imaju dojam da su postigli da ih drugi razumiju i kako su se osjećali tijekom aktivnosti.
Iako iskustveno učenje postaje sve popularnije i u formalnom školskom sustavu i dalje je češće zastupljeno u kontekstima neformalnog učenja i obrazovanja – u projektima mobilnosti, radionicama, tečajevima i programima doživljajne pedagogije.
Razvoj komunikacijskih vještina stoga je još jedan razlog zašto biste učenike trebali poticati da sudjeluju u aktivnostima iskustvenog i neformalnog učenja!
Razvoj komunikacijskih vještina iskustvenim učenjem
Dobra komunikacija uči se vježbom.
Upravo iz tog razloga je iskustveno učenje vrlo učinkovita metoda za razvoj komunikacijskih vještina.
Nakon planiranja i provođenja određene aktivnosti, odnosno iskustva slijedi refleksija.
Ako je cilj razviti komunikacijske vještine učenika, pitanja za refleksiju nakon aktivnosti usmjerit ćete prema tome kako su se izražavali, koliko imaju dojam da su postigli da ih drugi razumiju i kako su se osjećali tijekom aktivnosti.
Iako iskustveno učenje postaje sve popularnije i u formalnom školskom sustavu i dalje je češće zastupljeno u kontekstima neformalnog učenja i obrazovanja – u projektima mobilnosti, radionicama, tečajevima i programima doživljajne pedagogije.
Razvoj komunikacijskih vještina stoga je još jedan razlog zašto biste učenike trebali poticati da sudjeluju u aktivnostima iskustvenog i neformalnog učenja!
 
Digitalni detoks – povratak sebi, drugima i prirodi! 
Kada se spominju pozitivni učinci iskustvene nastave, obično se navode tri aspekta:
Razvoj karaktera: povećanje samosvijesti i samopouzdanja te pokazivanje razumijevanja i suosjećanja prema drugima
Predvodništvo: sposobnost postavljanja ciljeva i inspiriranja i vođenja drugih; sposobnost surađivanja, komunikacije, rješavanja problema i konflikata
Služenje zajednici: društvena odgovornost i odgovorno ponašanje prema okolišu te želja za pomaganjem
Međutim, postoji još jedan aspekt iskustvenog učenja u prirodi koji predstavlja važnu priliku za učenje i koji obično na kraju programa bude jedna od stvari za koje polaznici navode da su im se najviše svidjele:
Digitalni detoks.
Geografi ZFO 2023./2024.


Geografska grupa/skupina - DODATNA NASTAVA 

Cilj izvannastavnog programa geografske grupe je da kroz proučavanje kulturne, povijesne i graditeljske  baštine zavičaja, te načina života ljudi Gacke učenici spoznaju kako prirodno-geografski uvjeti određuju način života i stanovanja ljudi. Plan rada šk.god 2020./2021. je posjeta muzeja, udruga, povijesnih i kulturnih lokalitata, te praktični rad u vidu izrade modela, prema samostalnim skicama učenika, originalnih kuća karakterističnih za Gacku i širi zavičaj.

Konačni cilj je popularizacija geografije kao nauke koja proučava Zemlju i život na Zemlji. Učenici će upoznati različite metode geografskih proučavanja i geografskih i kartografskih vještina koje će primjeniti u izradi samostalnih projekata, te će kroz svoj praktičan rad shvatiti pravi smisao ovog predmeta.

 

                        Čorkova uvala

Prašuma Čorkova uvala nalazi se u sjeverozapadnom dijelu Nacionalnog Parka Plitvička jezera, na nadmorskoj visini 860 do 1028 m, u zoni bukovo-jelovih šuma. Prostire se na površini od 84 ha. Predstavlja sekundarnu prašumu – razvoj bez ili s neznatnim utjecajem čovjeka. Kako se životni procesi odvijaju nesmetano u njoj su prisutni svi razvojni stadiji svih sastavnica prašumskog ekosustava.
Dominantni dojam ostavljaju stabla različitih visina, debljina i starosti, npr.obična jela preko 500 godina starosti, visine 58 m i promjera 150 cm, a također velike dimenzije dosižu obična bukva i obična smreka.

GEOLOŠKA ZBIRKA ZFO

GEOLOŠKA ZBIRKA OŠ ZRINSKIH I FRANKOPANA

Postavljena 6. ožujka 2013.godine

 

Zbirka se koristi u nastavne svrhe i to kao dopuna u nastavi iz geografije koja obrađuje i geološku građu Zemlje. Smještena je na prvom katu škole i tako dostupna učenicima, roditeljima i svim zainteresiranim građanima da se upoznaju s geološkom građom njihove županije, što do sada nisu imali prilike nigdje vidjeti. 


 Geološka zbirka - detalji

ALBUMI

Popis postojećih albuma:


Naziv albuma
Kreirao
Datum


Mateja Posavi Došen
14. 6. 2021. 13:08
Ines Marković
6. 10. 2016. 20:58
Ines Marković
30. 3. 2016. 21:20
Ines Marković
31. 10. 2015. 19:02


 

Ova mrežna stranica koristi kolačiće (Cookies) u svrhu poboljšanja Vašeg korisničkog iskustva. 

Detaljnije informacije dostupne su putem sljedeće poveznice


Kalendar rada
Priloženi dokumenti:
2023-2024.png


Kalendar
« Lipanj 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji


Oglasna ploča

Školska knjižnica

Javno savjetovanje

Korisni linkovi
Institucije

Obrazovanje


Arhiva dokumenata

RSS Reader




preskoči na navigaciju