preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
e-Škole

e-Škole

ednevnik

 

pet za net

 

logo portal za skole

logo lms carnnet

logo carnet

 

 

logo suradnici

edu hr logo

 

 

 

cert logo

google logo

 

 

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 12. 2011.

Ukupno: 1039048
Danas: 89
Natječaji za radna mjesta

Rezultati pisane provjere

Na temelju članka 15. Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja u Osnovnoj školi Zrinskih i Frankopana, Otočac i njegovim Izmjenama i dopunama (u daljem tekstu: Pravilnik), Povjerenstvo za procjenu i vrednovanje kandidata prijavljenih na Natječaj za radno mjesto učitelj razredne nastave, puno neodređeno radno vrijeme u PŠ Ličko Lešće nakon provedenog pisanog testiranja objavljuje


REZULTATE PISANE PROVJERE

Nakon provedenog pisanog testiranja (provjere) kandidat koji je zadovoljio sa najmanje 60% bodova od ukupnog broja bodova je (prezime i ime kandidata): 

1. Jerbić Danijela  (82,5%)

Daljnji postupak vrednovanja neće se provoditi. 

Sukladno čl. 22. Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja u Osnovnoj školi Zrinskih i Frankopana, Otočac i njegovim Izmjenama i dopunama kandidati imaju pravo uvida u natječajnu dokumentaciju i rezultate procjene odnosno testiranja. 

KLASA: 112-04/24-01/01
URBROJ: 2125-21-23-24-15
U Otočcu, 21. svibnja 2024. godine

                                                                                                               Povjerenstvo



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Josipa Juričić   datum: 21. 5. 2024.

 

Ova mrežna stranica koristi kolačiće (Cookies) u svrhu poboljšanja Vašeg korisničkog iskustva. 

Detaljnije informacije dostupne su putem sljedeće poveznice


Kalendar rada
Priloženi dokumenti:
2023-2024.png


Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji


Oglasna ploča

Školska knjižnica

Javno savjetovanje

Korisni linkovi
Institucije

Obrazovanje


Arhiva dokumenata

RSS Reader




preskoči na navigaciju