preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
e-Škole

e-Škole

ednevnik

 

pet za net

 

logo portal za skole

logo lms carnnet

logo carnet

 

 

logo suradnici

edu hr logo

 

 

 

cert logo

google logo

 

 

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 12. 2011.

Ukupno: 998678
Danas: 1
Vijesti

Županijsko stručno vijeće učitelja razredne nastave OŠ Zrinskih i Frankopana Otočac

1. UTJECAJ POREMEĆAJA U PONAŠANJU  NA USPJEH UČENIKA U ŠKOLSKOM UČENJU, Neda Dukarić, mag. educ. rehab.

2. VREDNOVANJE MOTORIČKIH POSTIGNUĆA U NASTAVI TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE, Mateja Posavi Došen, mag. prim. educ.

3. EVALUACIJA, ANALIZA RADA I PRIJEDLOZI UČITELJA ZA EDUKACIJAMA U OKVIRU ŽSV-a


UTJECAJ POREMEĆAJA U PONAŠANJU  NA USPJEH UČENIKA U ŠKOLSKOM UČENJU

Poremećaj u ponašanju može biti posljedica određenih bolesti i/ili stanja djece (npr.autizam), dakle organski uvjetovano, ali može biti uzrokovano i sekundarnim čimbenicima iz neposredne okoline koji uzrokuju socio-emocionalne teškoće. Kod velikog broja djece poremećaj u ponašanju uzrokovan je socio-emocionalnim teškoćama. U ovom predavanju naglasak će biti na ovoj drugoj skupini. Nazočni će se upoznati sa simptomatologijom spomenutih teškoća, kako ih prepoznati, mogućim posljedicama, koje su specifičnosti u svakodnevnom školskom funkcioniranju tih učenika, kako se one odražavaju na praćenje nastavnog procesa, izvršavanje školskih obaveza i općenito na akademski uspjeh učenika. Također će ukratko dobiti naputke kako reagirati i pristupiti učenicima sa socio-emocionalnim teškoćama, suradnji s roditeljima, ulozi razrednika, SRS-i škole i kome se obratiti za stručnu pomoć u radu s tim učenicima.

 

VREDNOVANJE MOTORIČKIH POSTIGNUĆA U RAZREDNOJ NASTAVI

U nastavi Tjelesne i zdravstvene kulture tri su sastavnice koje se kontinuirano prate i vrednuju kod učenika tijekom nastavne godine. Riječ je o motoričkim znanjima, motoričkim postignućima te aktivnosti učenika i odgojnim učincima. Sukladno kurikulumu nastavnog predmeta Tjelesne i zdravstvene kulture prijedlog postotka zastupljenosti predmetnih područja ovog nastavnog predmeta u razrednoj nastavi je sljedeći: 40% odnosi se na motorička znanja, 30% na zdravstveni odgojni učinak tjelesnog vježbanja, 20% na morfološka obilježja, a 10% na motorička postignuća. Sukladno tome određuju se i okvirni postotci vrednovanja predmetnih sastavnica. 

Motorička postignuća su spoj motoričkih znanja i sposobnosti, a zadatak svakog učenika je postići što bolji rezultat u određenoj tjelesnoj aktivnosti. Sposobnost je to da učenik stečeno znanje primjeni u pravo vrijeme. I ova, kao i ostale sastavnice ovog nastavnog predmeta, vrednuje se formativno i sumativno. Prije sumativnog vrednovanja provodi se formativno vrednovanje i postavljanje normi na temelju dobivenih rezultata za određeni razredni odjel. 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Ana-Marija Cvitković   datum: 28. 6. 2023.

Static HTML
 

Ova mrežna stranica koristi kolačiće (Cookies) u svrhu poboljšanja Vašeg korisničkog iskustva. 

Detaljnije informacije dostupne su putem sljedeće poveznice


Kalendar rada
Priloženi dokumenti:
2023-2024.png


Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji


Oglasna ploča

Školska knjižnica

Javno savjetovanje

Korisni linkovi
Institucije

Obrazovanje


Arhiva dokumenata

RSS Reader




preskoči na navigaciju